Valborg

Gårdagen började med tårta och slutade med däck. Jag åkte hem till Tom och åt lunch och fixade mig vid tio. Vid 1 rörde vi oss in mot Uppsala och ekonomikum tillsammans med många fina människor. Vid fyra var vi i Knivsta igen och åt på panorama och drog hem till Tom och var där i några timmar. Vi blev fler och fler och runt nio gick vi till Särstabadet och tittade på brasan och fyverkerierna. Där stannade vi ett tag. Kvällen avslutades med film i Toms soffa där vi, alla fem som vi var då, somnade.

Min födelsedag var bättre igår än vad den på många år varit. Det var trevligt, roligt och mysigt. Att jag dessutom var omringad med fina människor gjorde allt toppen. Det ända jobbiga var att imorse kliva upp vid nio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0