Svårt men värt

Hej hej! Idag var en ganska tråkig dag. Trots det så har tiden gått alldeles för fort. Vi sprang milen på idrotten, jag sprang dock bara 5 km för ett C som jag inte ens fick. Hade även den muntliga delen i matte nationella efter det som gick bättre än förväntat.

Jag väntar på mat just nu, efter det ska jag köra lite nya övningar här hemma och sen förmodligen åka till Tom. Jag har fått hjälp av en PT för att komma i bästa form tills vi åker till Alanya i juni. Så fram till dess blir det träning varje dag. Men varierat såklart.

Här är en bild på världens godaste proteinbar som jag bakade själv igårkväll. De recept jag tidigare har provat har inte gått hem. Det är så himla kul att experimentera. Om några dagar ska jag prova ett nytt recept med choklad, hallon och kokossmak. Det bästa jag vet i en proteinbar - förhoppningsvis för jävla gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0