sjuk

Hej! Jag stannade hemma idag från skolan då jag mår jätte dåligt. Jag tycker verkligen synd om mig själv... Kan varken träna, plugga eller göra något kul. Det här är en utav de värsta förkylningarna jag haft. Jag har precis ätit lite lunch och knaprat i mig lite tabletter. Vill man må bra och vara snygg så är det sånt man får stå ut med haha, på ett naturligt sett of course. 
 
Det är jättevarmt ute idag, jag har redan varit ute i solen men valde att gå in igen då att plugga på dator inte är det bästa och lättaste i solsken. Imorgon har jag ett prov i samhällskunskap som bara MÅSTE gå bra. Så nu vet ni vad jag gör resten av dagen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0