FREDAG

Hej! dagen hittills har verkligen varit sämst. Skoldagen var som alla andra fredagar väldigt kort vilket jag behövde. Jag var precis ute och sprang en mini runda, cirka två kilometer men har inte tid för gym idag satt passar på att röra mig den tid jag kan. Hellre en liten bit än ingenting alls, det lönar sig i slutändan! Jag hade på mig ett nytt linne i ekologiskt material från Ginatricot. Super skönt, billigt och det kommer att bli as bra om två veckor när jag befinner mig i Alanya.
 
Nu ska jag göra mig i ordning och röra mig mot Gränby om en stund. Som vanligt har jag alltid massvis att göra när det är strålande väder tråkigt nog, men å andra sidan så rullar det in pengar idag så jag klagar Inte. 
Humöret är fruktansvärt idag, kommer därför inte orka engagera mig särskilt mer än såhär. Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0