Dagen

Hej! Jag kom PRECIS hem. Summerar dagen lite fort då jag snart ska mysa framför tvn med naturgodis och min kära pappa som fyller hela 40 år idag.

Klockan ringde kvart över sex. Tog en 20 min pw genom Knivsta. Gick till Tom och gjorde frukost till oss. Tog tåget 07.35 till Väsby där jag gymmade. Provade nya övningar vilka jag ÄLSKAR, Har redan träningsvärk i magen vilket jag aldrig får.
Vid tio var jag hemma hos pappa, hoppade in i duschen och började fixa mig efter det. Vid ett tog jag bussen till Centrum för att köpa lunch och presenter. Jag och Sabrina tog tåget vid två till Uppsala. Vi hade genrep, spenderade massa tid väntandes och hade show vid halv sju. Det var skit kul och jävlar vad min rumpa skakades!! Saknar det redan. Sådan lång väntan till något som går över på några sekunder.

Tog en donken middag och nu är jag hos pappa. Imorgon bitti vankas det gym!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0