Bra magövning

Hej! Jag gick upp tidigt imorse och åkte tillsammans med pappa till gymmet. Jag körde veckans andra benpass i brist på annat. Nästa vecka ska jag börja på ett nytt träningsschema så idag blev  det ben igen. 
 
Tänkte slänga in ett tips på en bra magövning. Många har problem (framförallt tjejer) med det lilla extra lagret hud under naveln. Förhoppningsvis vet ni vad jag menar. Jag har dock aldrig haft särskilt mycket då jag sedan jag var åtta nio år har älskat att göra situps. I många olika varianter. Den här övningen är enkel och tränar just de undre magmusklerna. 
 
Det är precis som en vanlig sit-up men med raka ben och fötterna raka, tårna pekandes mot taket. Ursäkta mina svindåliga bilder, det ska egentligen vara en GIF-bild. 
 
 
 
 
Min mage börjar ta sig hur som helst!!!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0