stressad bara.

Hej hej! Hur mår ni? 
Dagen har varit lång men tiden har gått fort. Det började med att jag stressade som fan för att hinna till första lektionen i tid, så är den inställd. Hur kul? 
 
Jag träffade Emma och Elin efter skolan vilket var supermysigt då vi inte träffas alls lika ofta som vi borde.
För övrigt så sitter jag med historia boken just nu. Jag har blivit så sjukt stressad på sista tiden. Det bara blir mer och mer att göra i skolan för var dag som går och jag hinner inte riktigt med i min lilla hjärna känner jag. Jag har super mycket att göra. usch. Säger upp mig. Jag ger det en timme sen skiter jag i det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0