Fitnessnudlar

Hej! Jag stannade hemma ifrån skolan idag,mest för att hinna plugga till essäprovet jag har imorgon. Det går inte alls bra!

Jag passade på att smaka fitnessnudlar idag. Jag gjorde en Wok med dom, cashewnötter och kyckling + lite annat. Det vart riktigt gott faktiskt och nudlarna ska jag köpa mer ut av. Helt klart! Nudlarna är super bra då de är fiberrika, glutenfria, och har ett lågt kolhydratinnehåll. Det är perfekt som hälsosamt alternativ! Värt priset är det också. Tror att de kostar 29:-/förpackning men det är mycket nudlar i ett paket. :)

Nu: ska jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0