Dokumentär

God kväll! Igår var en trevlig kväll med Rebecca. Vi åt och drack gott och hade det jätte mysigt.

Idag har det varit påskfirande hos mormor, har antagligen fått i mig lika många kalorier idag som jag normalt äter låter dagar. Har jätte ont i magen nu.

Imorgon ska jag upp tidigt för att skynda mig till gymmet innan det bär av till middag hos Toms mamma. Därför ligger jag i sängen nu och tittar på en dokumentär om situationen i Nordkorea, det är riktigt intressant!! Vad tror ni? Blir det ett tredje världskrig? Tveksamt va. Godnatt på er!

Bilder på mig i ett försök att få mer känsla för vår i mina turkosa jeans och canada goose väst. Sen en bild på min fina lillesyster som följde med ut på dagens löprunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0