Skokloster camping

Igår efter mottagningen så åkte jag tillsammans med Tom till Skokloster där bekanta var. Vi åkte och fixade lite grejer och åkte sedan tillbaka. Hela kvällen spenderades framför en stor eld (så gissa hur gott jag luktade idag) och det var verkligen mysigt! Jag önskar att jag vore snart nog att ha fotat den mysiga delen av stranden där jag satt och njöt av livet med Tom inatt. Åh jag har verkligen haft en super bra tid där ute med alla.
Det slutade hur som helst med att jag och Tom sov i bilen, som kungar. Det var bästa dagen på länge.

En av de mysigaste bitarna var nog imorse när vi satt i den klokheta solen, grillade och lyssnade på woodstock musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0