Last day in Sweden

Hej! Igår efter avslutningen så träffade jag Daniel, lunchade med mamma och växlade pengar till Turkiet. Kvällen spenderades med Tom och den var minst sagt annorlunda och spännande. Jag somnade inte förrän efter åtta imorse så är riktigt seg idag.

Imorgon ska jag äntligen få åka iväg till Alanya med Tom. Jag har längtat så sjukt mycket och imorgon händer det. Har jag inte världens bästa pojkvän som betalar allt?
Väskan är packad, många bilder ska tas, minnen skapas och jag ska ha roligt. Jag kommer inte ha särskilt mycket tillgång till internet under dessa två veckor men något inlägg kommer säkert upp. Om Inte så gör det de efter resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0