HEMMA

Godmorgon! Jag kom hem sent i natt från de två bästa veckorna som någonsin hänt mig. Jag känner mig verkligen inte redo för att börja jobba (redan imorgon!!) efter att inte ha gjort något ansträngade alls i två veckor.. 
 
Jag ska uppdatera mer om resan, visa bilder och så men först måste jag packa upp och hoppa in i duschen. Resten av dagen spenderas i sängen då jag sovit dåligt och inte somnade förrän fem i morse. Ikväll tror jag att bio väntas med bästa pappa. 
 
Det konstigaste hittills har varit att träffa mina syskon och ätit FRUKOST. Under semestern så vaknade vi vid lunch varje dag (tror jag åt frukost tre dagar totalt under två veckor) och när jag väl åt frukost så var det inget nyttigt på tallriken. Men det här satt fint i magen. Resten av sommaren blir det hårdtränande och bättre mat. Jag har ätit pizza, pommes och hamburgare varje dag i stort sätt och vågar inte ställa mig på vågen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0