förhoppningar

Jag är super trött just nu. Jag längtar tills imorgon då bästa Nathalie äntligen tar studenten. Vi är så stora, det känns som att det var igår vi lekte med Bratz och var hade pojkproblem nere i Örebro. Jag var typ sju år då.

Det ska bli så kul och se hur lycklig och hur roligt hon kommer ha. Tråkigt nog så missar jag utspringet men mottagningen blir rolig. Ser fram emot det. Ser även fram emot att få ha mina nya kjol och få visa er den. Tänkte nämligen att det är roligare när jag har den på mig + så sjukt mycket bättre sätt att se den på. Det ska även bli kul att få visa upp Tom för mina närmaste. Åh imorgon kommer bli en sån bra dag!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0