back to reality

Hej! Idag började första dagen av verkligheten. Klockan ringde vid åtta och vid tolv började jag jobba. Jag är just nu HELT död, nu är det bara fyra dagar kvar för denna/nästa vecka. 
Jag kom hem vid sex, har ätit och precis blivit klar med mitt nya träningsprogram som jag ska följa i fyra veckor. Det blir mycket kondition och mindre styrkepass, trots det så ska alla kroppsdelar hinna tränas i veckan. Eftersom att jag från och med idag kommer att jobba i stort sätt resten av sommaren så kanske jag inte kan följa programmet till 100% men jag ska oavsett vad röra mig fem dagar i veckan. Planen är träning måndag-fredag. 
 
Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder från Alanya för att sedan framkalla dom! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0