TRÄNA HEMMA

Här om dagen så frågade jag Emma om hon ville prova crossfit med mig någon gång. Endast för att verkligen köra slut på sig själv och prova något nytt. Idag körde jag något liknade fast här hemma och JÄVLAR vad jobbigt det var! Jag var helt slut efter mitt första set trots att jag tog HEAT innan.

Det var hur som helst roligt att utmana sig själv på detta sätt och just denna workout kommer jag verkligen att köra fler gånger. Endast för själva utmaningen.

Nu när jag tränar hemma väldigt mycket så hittar jag mycket inspiration från olika instagram konton och även detta program kommer därifrån. Det är enkelt och sjukt kul med variation!

Man kör alltså dessa övningar i 40 sekunder sen vilar man i 40 sekunder och gör om allt fem gånger. Hela programmet tar cirka 25 minuter.

Detta avslutade jag med milen på cykeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0