TRÄNA: HEMMA, RUMPA & BEN

Hej!
När jag numera jobbar mellan 07.00-16.00 på vardagarna så varken hinner jag eller har någon ork till att åka till gymmet. Hur som helst så är fortfarande träningen viktig för mig, särskilt nu när jag deffar för att inte förlora för mycket muskler. Jag försöker därför att träna hemma. Dessa två bilder visar vad jag gjorde igår på min ben/rumpa dag. Bilderna har jag hittat på instagram och tänkte att det kunde vara kul att prova något nytt. Det är verkligen jobbigt och nu kanske jag har hyfsat vältränade ben och har därför ingen riktig träningsvärk idag (man kör med endast kroppen) men jag känner verkligen att musklerna har tränat. Vilket är det viktigaste! Skönt och bra med lite varierad träning också.

Ikväll står det hemma-träning igen på schemat men denna gång armar och mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0