LÖRDAG 27 JULI

 
Hej på er! Denna dag har varit sådär jobbigt lång vilket alla dagar verkar vara nu för tiden. Klockan ringde halv åtta och vid åtta var det dags att röra sig mot Burger King för lite jobb. Där hade jag dock väldigt roligt, jag har sån tur att ha kollegor som är guld. Jag fick även prova på något nytt, jag och Muhamed fick stå med "plakat" i Gränby Centrum och göra reklam för burger kings Smoothies & Frappes. Det var helt klart.. något nytt. 
 
Jag känner mig lite krasslig och är verkligen utmattad efter denna jobbvecka så ikväll stannar jag hemma i sängen. Och som svar till den kommentar jag fick, ja det är slut mellan mig och Tom. Den senaste tiden har verkligen varit förvirrande och vi kom överrens om att avsluta det på bästa sätt. Vi är dock fortfarande vänner, vilket jag är riktigt glad över! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0