Kvällsmys

Jag är riktigt förvirrad, massa händer i privatlivet och det är jätte jobbigt för mitt lilla huvud. Jag jobbar iallafall på det genom att ta dagarna som dom kommer.

Hur som helst är det ju trots allt fredag. Jag får helg imorgon vid fyra och då ska jag njuta. Jag har precis duschat och haft "minispa". Jag verkligen älskar känslan av nyrakade ben, insmörjd kropp, någon söt parfym och klädd i fina underkläder!
Kvällen spenderas framför tvn med caseinpudding och apelsinjuice. För övrigt så slängde jag, JAG nyss en halvfull chipspåse. Jag som älskar chips. Vad händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0