1 JULI

Hej hej! Måndag idag och jag har haft en otroligt bra start på denna vecka. 2/5 arbetsdagar är avklarade, hårfärg är köpt,jag mår bra och har smakat fullkorns bulgur för första gången. Slängde ihop en fräsch och otroligt lätt måltid när jag kom hem efter jobbet som sitter bra i magen. Jag är inte alls sådär jobbigt mätt som man blir av till exempel potatis.

Jag jobbar imorgon igen och är därför bara hemma ikväll. Alla kläder från Turkiet + från veckan innan ska tvättas och jag ska dra ut på en runda. Det var riktigt länge sedan så det ska bli kul att se hur dålig kondis jag har nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0