Somewhere Else

Hej! Idag har varit en, precis som alla andra onsdagar, en tråkig skoldag. Efter skolan drog till fyrishov och mötte upp Elin, vi tittade på friskolekampen tills finalen. Efter det mötte vi Emma och tillsammans åt vi tre en mysig middag på årummet! För mig blev det en ost och skinkpaj. Hur gott som helst ju!!

Jag kom hem vid åtta och har pluggat och tvättat. Det är mycket nu och jag är inne i någon dålig period känner jag.. Där inget är bra. Har för mycket att göra och för lite tid. Det finns ingen tid helt enkelt.
Får hoppas att det löser sig så snart som möjligt!
Nu ska jag springa ut till tvättstugan och sedan bäddar jag ner mig. Behöver helg NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0