Radioactive

Godmorgon! Jag sitter på pendeln på väg mot skolan just nu. Varför det inte uppdaterats de senaste dagarna är för att det har hänt massvis privat och jag inte haft ork just därför eller tid. Det har varit mycket helt enkelt :) men nu är det bättre.
Igår var det jobb som alla andra måndagar men jag och Elin stängde igår så kom hem halv elva.

Idag ska jag träna för första gången på en vecka! Det ska bli grymt skönt faktiskt. Jag har för övrigt slagit vad med mig själv så idag ska jag ta de första bilderna på min kropp sen återkommer jag om fyra veckor med nya bilder :)

Ha en Bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0