Negativ hej och hå

Hej! Det känns som om det varit mycket negativt här på bloggen på senaste tiden. Men jag antar att det är vintermörkret som drar ner mig...

Annars då? Min dag har varit skit vilket jag visat på Twitter. Jag har även kommit igång med träningen (inte helt ordentligt ännu) och körde ett för jävligt benpass idag tillsammans med Emelie! Och imorgon vankas det ett armpass.
Jag håller på för fullt med tvätten och snäll som jag är tvätten jag även min systers tvätt. Ska baka kladdkaka och plugga och gärna hinna se Pretty little liars också!


Kommentarer
Postat av: trisiaa

Ååh va fin du är! :D Skulle du vilja ha en helt ny och personlig header? För just nu har jag en tävling där man kan vinna en helt egen designad header av mig samt en länk inför massvis med läsare! Skulle vara kul om du ville delta :D Jag drar 4 personer nästa vecka :D KRAM!

2013-01-17 @ 18:14:49
URL: http://nattstad.se/trisiaa

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0