Hatar livet

Hej på er! Känner att det varit väldigt negativ energi här på bloggen de senaste dagarna, vilket är på grund av att jag inte alls är redo för skolan. Första skoldagen varade liksom HELA dagen, jag var hemma halv sex idag. Jag är inte redo. Jag vill typ byta till boland, där är det chill.
Det känns liksom som att man ska kunna ha fritid vilket jag inte alls har nu när jag går på fyris. Det ända som får mig kvar är min fina klass och att vi endast har idrott i ettan! Det är helt klart värt faktiskt.

Annars då? Jag har varit på sjukt dåligt humör på grund av att terminen bland annat inleddes med alla hat lektioner plus kursprov. Behöver egentligen plugga då jag har as många prov den här månaden men inte gör jag det. Jag orkar inte! Jag vill bara till gymmet. Hoppa av skolan och satsa på träning, då kanske man skulle vara nöjd! Right? ;-)

Ett sabbatsår kanske är något för mig! Eller kanske inte.. Ska lägga mig och förhoppningsvis vakna på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0