Efter regn kommer solsken

Godmorgon på er! Det är regnigt idag igen. Förhoppningsvis försvinner snön med det.
Efter skolan igår träffade jag mamma på gymmet och jag körde ett armar och magpass. Har sån sjuk träningsvärk idag, men det är rätt skönt faktiskt.

Jag började dagen med en god frukost! Blåbärsyoghurt utan socker, super müsli med smak av kokos, hasselnötter och jordgubbar. Dessutom är den fullproppad med massa nyttiga fiber m.m. Sen la jag i lite linfrön som sätter igång magen på ett Bra sätt! En bra start på en lång dag helt enkelt!
Nu: skola till runt fem idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0