Döende någonstans långt bort

Hej! Jag har haft fullt upp de senaste dagarna, verkligen fullt upp. I söndags träffade jag Sabrina på en fika och åkte därifrån till fyrishov med Tom, Robin och Victor för lite bubbel och bad. Efter badet tog vi en pizza på American takeaway.
Igår jobbade jag mellan fyra och nio. Jag kom alltså hem väldigt sent så det blev sängen direkt.

Idag hade jag alltså en väldigt kort skoldag. Ändå sitter jag på bussen hem nu. Vi har muntliga historia prov den här veckan och det ser inte lovande ut alls för min del. Så jag har köpt med mig lösgodis och en redbull för att kunna överleva kvällen med detta plugg. Hinner inte ens träna liksom. Men skolan går före, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0