Söndag!

Godmorgon! Planen var att gymma imorse men kom tyvärr inte iväg.
Vi ska snart åka mot Köping och hur länge vi blir där vet jag inte. Någon timme iallafall!

Jag provade ett nytt recept till frukost imorse. Detta var till en smoothie som jag verkligen inte trodde att jag skulle tycka om då den innehåller spenat, men det gjorde jag! Spenat innehåller massvis med ämnen som är bra för kroppen så jag rekommenderar att ha in en näve när man gör sin smoothie, det smakar ändå ingenting!

I min smoothie hade jag:
1 näve färsk spenat
2 kiwis
1 dl godmorgon apelsin juice
1.5 dl lätt kesella
3 dl fryst mango/blåbär

En riktigt bra start på dagen helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0