Proteinglass - RECEPT

Jag gjorde som sagt proteinglass igår som blev super gott! Tänkte vara snäll och dela med mig av receptet idag!
i receptet använde jag mitt nya protein från fitnessguru Med choklad/hasselnöt smak.
 
1 dl onewhey choklad/hasselnöt 
1 dl mjölk
2.5 dl frysta hallon
2 tsk vaniljsocker
 
man mixar det och ställer det i kylen eller frysen beroende på när man ska äta det. Sen toppade jag glassen med några frysta hallon! Det är verkligen super gott. Dock en mer krämig glass. Och man måste inte ha just det proteinpulvret jag använde men choklad är att rekommendera hur som helst!
 
En portion innehåller cirka:
290 kalorier 
29g protein
34g kolhydrater
4g fett
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0