Melodifestivalen

Jag är riktigt trött så ska lägga mig tänkte jag. Tänkte först visa en tröja jag hade på mig idag bara - på en hyfsat dålig bild. Jag köpte den i slutet av december och hängde in den direkt i garderoben och har inte rört den sedan dess. Varför? Jo jag ska ju till Alanya i Juni och har redan börjat små shoppa in för resan och tanken var att jag skulle ha den då och ville inte riskera att tröttna på den och hata den lagom tills vi ska åka. Men idag tog jag alltså bort prislappen från den. Tröjan är riktigt skön faktiskt och köpt från H&M.

Imorgon bitti ska jag gå upp runt sju kanske för att åka till gymmet på väsbys äventyrsbad och prova på det. Ska träna med pappa så det blir kul!

Nej nu ska jag sussa! Vad tyckte ni om melodifestivalen förresten?? Jag fick en liten crush på Anton och blev riktigt besviken på de bidrag som tog sig direkt till finalen. Usch. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0