Free, free like A bird

Förstår ni att det redan är fredag imorgon?? Så himla skönt! Veckan har verkligen gått fort.
Min dag räddades idag utav inställd naturlabb, jag slutade alltså tre timmar tidigare idag. Helt okej, ellerhur? Har sedan dess inte gjort något bra och nödvändigt alls. Bara njutit av livet och att veckans två prov är avklarade. Jag fick E på gårdagens matteprov och psykologiprovet idag kändes super bra!

Jag har spenderat kvällen på ikea och subway med älskling och har efter det njutit av en Ben&jerry tillsammans med lite kvällsläsning. Riktigt skönt att inte alls ha något "måste" idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0