11 feburari

Godmorgon! Nu är det bara tre dagar kvar till alla hjärtans dag. Vad ska ni göra? Jag hade tänkt gå på nya die hard filmen och käka ute med Tom. Jag tycker inte att alla hjärtans dag är någon dag man behöver göra överdriven, även om det är en riktigt mysig dag.
Jag köpte biljetter i fredags till die hard och hon i kassan frågade inte vilken tid jag ville gå så jag antog att det bara var en tid då det är premiärdagen. Men neej jag såg igår att det står klockan 15.00 på biljetterna. Så förhoppningsvis kan vi få hyfsade biljetter ändå när jag går tillbaka till sf Idag.

Jag förövrigt har varit dålig på att blogga om min inte alls så händelsefulla vardag, så jag tänkte börja visa vad jag äter. Både för att kanske ge er tips och för att kunna få mig själv att fortsätta äta nyttigt. Vad sägs om det? (Kommentera gärna)

Idag till frukost gjorde jag en smoothie. Jag har inga exakta mått när jag gör det.
Idag använde jag frysta: jordgubbar, hallon och blåbär.
Jag hade i ungefär lika mycket yoghurt. (Det blir en mer glassigare konsistens) Jag använde mig av yoggi's mini yoghurt med smak persika, vanilj och passion.
Sen hade jag i en msk psylliumfröskal
Och cirka en msk linfrön.

Yoghurten är utan tillsatt socker och nästan fettfri. Linfrön sätter igång magen och psylliumfröskalen är fulla med fibrer! Massa bra för kroppen :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0