Sista kvällen

Hejsan! Imorgon åker vi hem vilket medför blandade känslor. Jag vill hem till min säng, mina katter, alla rutiner, familjen och honom. Samtidigt så vill jag så gärna vara kvar i grymma Alanya. Jag är riktigt tacksam över att ha fått chansen att åka tillbaka så tätt inpå den första resan. Nu dröjer det dock ett tag tills både nästa resa och tills nästa gång jag kommer tillbaka till Alanya, om jag ens gör det.

Den sista kvällen har spenderats på en super mysig restaurant, jag har handlat det sista och jag och mamma gick tillbaka till hotellet längs havet vilket var så himla mysigt.

Imorgon ska vi pressa i solen och sedan börjar den långa resan hem. Vi landar natten till onsdag och klockan ett börjar skolan. Vet inte riktigt vad jag känner angående det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0