My make-up

Jag fick en fråga om jag kunde lägga upp vilka sminkprodukter som jag använder dagligen och måste börja med att säga: jag sminkar mig inte dagligen. Men det kan vara kul ändå att berätta om! 


Bilden är skit dålig. Men ni ser iallafall vad det är!

Jag har aldrig använt super mycket smink då min hud inte klarar foundation (jag får finnar direkt). Att ha ögonen som centrum har alltid varit viktigt då jag tycker att jag har väldigt små ögon. Jag använder:
- isadoras colorful eyeliner
- clerasils coverstick till att täcka problemområden (acne)
- benefit's they're real mascara
- ögonbrynspenna i mörkbrun färg från isadora.

Detta är i stort sätt det jag använder mig av, kan dock slänga på lite vanligt solpuder på kinderna också.

Hoppas detta var ett bra svar! Ska jag skriva mer om sånt här? Typ om andra produkter jag använder för att ta hand om mig själv?

Bjussar dessutom på en bild där jag är ofixad vs. Fixad.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja lägg upp mer! Vad du använder för ansiktsprodukter osv:) kram

2013-08-28 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0