fasta

Denna dag har varit extremt lång. Jag åkte hemifrån efter sex imorse och kom precis hem. Jag hade tänkt skriv ihop ett lite länge inlägg om något jag ska prova nu de kommande dagarna fram tills vi åker till Turkiet men det får bli en annan dag.

Jag ska börja fasta iallafall. Detta ska jag försöka kombinera med ett kalorieunderskott och vill prova om min kropp kommer klara av det. Jag känner redan nu (med underskottet) att det är jobbigt att arbeta en hel dag, därför kommer jag inte att köra fastan fullt ut och efter de så kallade spelreglerna. Denna vecka är bara en testvecka, så kör jag förhoppningsvis igång ordentligt och på riktigt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0