Skillnader

Hej på er! Denna onsdag har varit en riktigt bra dag. Skoldagen gick fort, den var fylld med skratt, ett A och var inte alls lika jobbig som onsdagar har en tendens till att vara. Efter skolan så åkte jag tillsammans med några vänner ner till nyööpnade softy i Svava gallerian där vi åt frozen yoghurt. Min var dock inte alls god. 
 
Sedan jag kom hem från Uppsala har jag hunnit med att springa och tittat på Snabba Cash med chips och cola tillsammans med Rebecca. Jag skulle även ha pluggat men vad som hände med det vet jag inte. Borde passa på och fixa det i helgen när pojkvännen befinner sig närmare ekvatorn.
 
Jag provade att springa 5 km idag och det gick på cirka 39 minuter vilket inte alls är en bra tid. Om två-tre veckor ska den tiden ligga på under 30 minuter. Så planerna där är att springa i stort sätt varje dag. För övrigt så började jag se resultat på mig själv för några veckor sedan. Nu har även de som står mig nära börjat märka det. Så himla kul! Att allt det hårda blir något bra i slutändan, dessutom så mår jag bra - vilket är det viktigaste. Jag kommer lägga mycket tid på min kondition nu för att få upp den då jag har ett riktigt dåligt flås och vill bränna så mycket fett som möjligt inför Alanya resan i Juni. Men måste ju även sluta äta massa chips och gott om det faktiskt ska ske något, men ibland så får man fuska! 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och hålla om honom som gör mina dagar så bra som det bara går. Vad hade jag gjort utan honom? 
 
Imorgon är sista nationella delen i Svenska och sedan är det över. Det känns så skönt. Snart valborg, min födelsedag, sommarlov, Alanya och jobb. Har en sån underbar tid framför mig. Låt detta bli bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0