Tiden bara går

Oj oj oj... Inte likt mig att inte blogga alls på såhär länge.. Men har verkligen inte haft tid, kan dra lite snabbt vad som hänt.
Fredag: jobbade efter skolan, drog sedan till Tom och träffade han, pb Sofia och Felicia. Sen kom även lite annat folk förbi.
LÖRDAG: gick upp tidigt, åkte till Väsby för att sedan åka till enköping på kusin dop, spenderade kvällen i Knivsta och Uppsala med Mycket trevligt folk, hade riktigt roligt.
SÖNDAG: var allmänt seg, var med Tom, träffade även Felix ett tag sen drog jag och becca hem och svullnade mat.
Måndag, har gått i skolan och jobbat.

Så roligt är mitt liv och det är samma vis varje dag. Så det är liksom.
Mår skit dåligt så borde ta en extra sovmorgon imorgon och skippa idrotten och plugga istället men blir nog inte så. Har även dans imorgon så kommer hem sent. Ha en din dag! (ar)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/766572/images/2012/pic_50578236e087c35b0c81c739.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Barnskådespelare <3

Hejsan!
Jag har precis startat en blogg där jag skriver om vad som hände med alla barnskådespelare som man har växt upp med. Det vore väldigt roligt om du ville kika in och läsa lite och kanske tipsa om vem jag kan skriva om! :)

Förlåt om du inte gillar sånna här inlägg!

2012-09-18 @ 20:27:52
URL: http://famouskids.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0