Kurs!

Godmorgon! Jag är uppe tidigt idag, ska strax rulla iväg mot Uppsala för att gå på den där kursen.. Den är tydligen klar vid ett så hinner väll dö innan antar jag, usch vad tråkigt.

Det är höst på riktigt nu, eller har väll varit det den större delen av den här veckan, det är endast 10 grader ute liksom..

För övrigt så är det ju faktiskt kulturnatten idag :) många ska väll supa sig redlöst men inte jag, tycker det är överskattat och skulle inte få göra det jag ville ändå så ska iväg från denna stad till en annan och gå på bio, kanske träna också.. Får se :) ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0