Om man bara vore frisk

Hej hej! Idag är jag på riktigt bra humör! Trots att jag är sjuk och hela lovets planer i stort sätt förstörs på grund av det... Jag verkar även vara på bättringsvägen! 
Det är trots allt (även om det är jätte tråkigt) väldigt skönt att bara vara hemma, har haft så himla mycket att göra de senaste veckorna och liksom aldrig fått tid att bara ta det lugnt. 
 
Jag går ju för övrigt på någon slags diet - försöker få bort ALLT det onyttiga i mitt liv. Jag mår ändå inte bra av det när jag äter det, det slutar alltid i att jag har jätte ont i magen. Dock råkar jag ha världens sötsug och hittade idag en blogg som helt klart är min nya favoritblogg, det fanns massvis med recept på sånt jag gillar (hö hö) som var kalorisnålt! Så jag ska se till att beställa hem lite grejer och sen ska jag prova lite! Och givetvis kan jag dela med mig om vad som funkar bra och inte! 
Ha en fin dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0