Here we go

Godmorgon! 
Sitter i sängen och ska snart fixa lite. Plocka lite i mitt alldeles för stökiga rum, kanske till och med dammsuga och torka mina hyllor?
 
Annars då? hur mår ni? jag mår super bra, försylningen jag hade har börjat lägga sig, jag har en nyttig vecka, höstlovet är igång och jag njuter av varje minut. Äter vitamintillskott (har dock gjort det i cirka två veckor snart) och säger nej till allt det onyttiga. Min mage gillar det ändå inte, så varför inte sluta äta det? Jag kommer därför träna så mycket som jag bara kan den här veckan. 
 
Igår var det full fart, gick upp super tidigt och tog en promenad med vovven. Blandade sedan en super duper god smoothie och åkte till jobbet. Efter jobbet mötte jag upp Rebecca och i drog till Max, jag valde dock ett delifresh mål - en kycklingburgare med fullkornsbröd och en sidesallad på sidan. Det äckligaste jag ätit, jag skojar inte. Det var dessutom urusel service. Man går inte till en snabbmatsresturang och väljer något nyttigt för en snabbmatsresturang är inte bra på sånt. Det vet man. 
Sedan såg vi paranormal activity 4 - riktigt äcklig faktiskt. Lite skarrad för livet kanske till och med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0