fredagsmys!

hej! sitter på dagens spanska lektion, min näst sista lektion för dagen. Jag gör absolut ingenting, drömmer mig iväg till lunchen. Är riktigt hungrig.
Jag borde jobba hårt för vi har prov på tisdag men hittar verkligen inte energin till att faktiskt ta tag i att göra det.
 
Igår var det kanelbullensdag, jag åt en. dock inte en kanelbulle utan en smörkräm och vaniljbulle med mandlar, otroligt mycket godare! Svängde även förbi rimbomarknad och köpte massvis med chokladbollar! ni vet sånna där med "grädde" i? Det bästa som finns.. Jag som skulle äta nyttigt... men till mitt försvar står det på paketet att dom är kalorisnåla.
 
För övrigt då, idag ska jag hem till far min och äta super god middag, tacos. Ska sova där och INTE äta chips, som jag brukar göra.
 
Otroligt bra matinlägg yes. Märks det att jag är hungrig?
Muffinmys på sista lektionen idag tydligen också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0