Blont

Hej! Vink vink. Jag ligger i sängen, riktigt otaggad på jobb imorgon, men mest otaggad på att faktiskt inte få sova ut.
Har ätit chips idag, proteinpulvret jag beställt är försenat pga ett fel på hemsidan(!!!!!!!!) haha k bry typ.

Jag tycker verkligen att blont är snyggt! Jag var ju själv inne på det spåret och ångrar lite att jag inte provade att bli ännu ljusare innan jag gav upp och färgade mörkt. Tror dock inte jag skulle passa i det pga mina ansiktsdrag, men ändå. Finns så många mörka som passar i det. Synd för mig.

Har inte bilderna från Spanien publicerats? Skrev nämligen ett inlägg för några dagar sen och la upp dom men såg dom inte nu.. Shortsen jag köpte är (svar på en kommentar) från Bershka!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0