Tänk på mig som Brad Pitt med lampan släckt

Hej! Kom hem för en stund sen, skoldagen har gått fort och varit rätt rolig och bra. Som ni såg i inlägget under blev vi utkastade men det är sånt som händer ;)
Sverige fortsätter leverera fint väder! Mindre bra än igår men jag mår så bra ändå, vädret gör hela livet bättre alltså.
Det har för övrigt åkt en jävla helikopter utanför i tio minuter en kvart nu, antigen är någon döende, på rymmen eller så är nån rik jävel med helikopter här. (Det åker aldrig helikoptrar här ute på landet) Gissar på det sistnämnda. Nej men nu försvann det, shit vad skönt.
Det låg en bok i mitt rum när jag kom hem, ''Tänk på mig som Brad Pitt med lampan släckt'' eller konsten att ragga på krogen. Tittade igenom den lite snabbt och den va rätt skön, för att vara en bok alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0