Måndag!

Hejsan hejsan! Måndag idag, hade en riktigt kort skoldag, drog efter lunch till Uppsala och det blev Inge mer skola efter det. Efter det drog jag hem till dn vän och spenderade några timmar där, drog vid sex till Märsta och sen tillbaka till Knivsta för att äta middag, det blev pizza! Kom hem och Började baka.. Jag har nationella imorgon så ska fixa något till det, de blev världens godaste kladdkaka (tror jag)
Jag vet för övrigt att jag sa när jag började träna att jag skulle äta bättre, det Har helt ärligt gått skit dåligt, men jag har tackat nej till godis och sådant flera gånger, men har definitivt haft fler "ja" gånger. Its a work in progress, jag ska bli bra på det här.

Nej jag ska fixa lite saker med becca nu, sen ska jag försöka titta på bigbrother. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0