Jag kommer att nå dit jag vill

Hejhej! Jag har haft en riktigt pissdag, den första halvan sög verkligen. Det gick uppåt nu mot kvällen, sen började desperate housewives vilket slutade i tårar, kan inte fatta att det endast är ett ynka avsnitt kvar!!

Imorgon är det onsdag, den värsta dagen på veckan, jag vill ligga i sängen hela dagen imorgon.
Tredje gången gillt (eller fjärde, femte kanske. Vet inte) förresten, jag har börjat tappat suget lite nu på det där med träningen eftersom man aldrig ser resultat, har snackat lite med en vän idag och fick massa tips osv, ska in och läsa nu på en sida, får se om det ger någonting! Nu ska jag klara det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0