Danskurs

Hejsan!
Imorse när klockan ringde var jag helt död, somnade alldeles för sent igår osv. Skoldagen gick super fort, alla lektioner var riktigt sköna. Det kändes typ som att alla lärare var jätte glada och älskade vår klass när det brukar vara motsatsen.
Efter skolan fick jag åka till Väsby hämta mina skor och åka tillbaka till Knivsta, hade danskurs inför balen idag. Det var skit tråkigt, fick dansa bugg och fyfan vad ont man hade i fötterna efter någon timmes buggdansande.
Jag är hemma nu iallafall och ska fixa lite grejer för spexfotot imorgon och ska plugga efter. Jag är inte ett dugg taggad.
bild från valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0