Balen!

Godmorgon! Imorse när jag vaknade kände jag mig bakis konstigt nog, drack aldrig igår. Men jag är däremot typ förkyld och efter allt dansande igår på balen mår jag ännu sämre idag.
Jag hade en ganska stressad gårdag, vaknade upp hos Sabrina, Drog in till stan och hennes fina och sjukt långa konfirmation, åkte hem och åt + duschade, drog till make-up artisten och blev sminkad, åkte hem och fixade håret, drog till knivsta och sen var kvällen igång!
Det började hos Elin, vi blev fotograferade av alla föräldrar och så. Sen rullade det en hummerlimousine upp på parkeringen, OM jag blev glad. (det var en överraskning) Efter en liten omväg till blå vingen så var vi framme och det var så grymt roligt att se allas miner när dom såg limmon! Det blev en liten välkomstdrink och fotografering utomhus.
Sen åt vi rätt äcklig mat, jag blev 3 bäst klädda tjej i skolan (haha)  sen dansade vi. Kvällen slutade inte direkt som jag ville men jag är rätt nöjd ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningen och hur mycket kosta den?

2012-05-19 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0