trumma trumma

Hej!
Nationella idag då i biologi... Trodde jag skulle dö innan typ men när jag väl fick provet och tog det lugnt så gick det rätt bra, desvärre för labbinstruktionen, där fattade jag noll och gissade mig igenom typ..
Efter skolan så körde jag riktigt hårt på gymmet idag faktiskt, blev kvar i över en timme. Kom hem för en timme sen tror jag och resten av kvällen ska jag spendera med plugg, har ytterligare ett prov imorgon. Fuck my life typ. Jag vill även passa på att notera att jag tror jag kommer ha sån grov träningsvärk imorgon så att jag inte kommer kunna komma upp ur sängen.
Såg förresten att jag var med i tidningen idag, famous som jag är. Nej men blev intervjuad förra veckan om sommarjobb typ, dock kom typ inget av de jag sa med men bild är jag med på iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0