Jag vill ha allt du inte ger

Hejhej! Kom hem för en liten stund sen, har haft en rätt chill dag i skolan, drog till Uppsala en snabbis efter skolan med Emma och nu sitter jag här.
När jag vaknade imorse mådde jag inte särskilt bra, så jag sket i att fixa mig, brydde mig helt enkelt inte bara. Men jag känner mig istället som någon slags zombie just nu, känner mig inte hemma framför kameran så inga bilder liksom!
Resten av dagen ska spenderas, idag igen, med plugg och jag ska även försöka bli frisk tills imorgon så jag kan dansa, eller åtminstone bättre! (good luck with that) Jag vill verkligen inte missa dansen, har inte tid för att vara sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0