Glömde du mig?

Jag har haft en helt okej dag idag faktiskt. Den började mindre Bra kanske, ett flertal samtal som innehöll saker jag inte ville höra, men det är glömt nu. Jag är glad att Jag har mina nära och kära, jag pallar ingen skit, Men skiten hör till verkligheten, "if its not okey, its not the end" liksom. Det är i här situationer man märker vilka som är äkta och tvärtom. Jag är glad för det jag har iallafall, även om det inte är allt jag vill.
IALLAFALL jag drog till Uppsala med Rebecca idag och det var människor klädda i blått och vit som gick och skrek massor.. Bandy sm eller vad var det? Jag har ingen aning, Inte ett dugg intresserad liksom. Riktigt pinsamma människor, okej att tycka om ett lag men stackars barn.
Efter ett tag kom Elin och vi drog till bk, såg ut som värsta as Jag vet inte utanför o'learys. Vid fyra drog dagens house lektion igång och fan vad vi har roligt på dom, gruppen är riktigt skön faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0