Drunken story time...

Jag är ingen person som brukar skriva om sånt här i bloggen, men nu ska jag göra det, trots att jag vet vilka som läser bloggen..
Normalt sätt skulle jag skriva att fina flickor inte dricker alkohol om jag fick den här frågan, men med tonåren hör det till att göra saker man egentligen inte ska. Som att dricka alkohol till exempel, klart jag har gjort det också. Alla gör det idag. Allting förändras, 12 åringar super och knullar i stort sätt också.
Iallafall. Det var en kväll i höstas, 10 september om jag inte minns fel. Jag hade inte planerat något speciellt förutom att spendera kvällen med Emma och Elin. Några timmar innan jag skulle dra hemifrån skriver en ja vad ska man säga? gammal bekant till mig och frågar om jag vill komma på förkrök osv. Eftersom att kvällen inte hade några planer så kollade jag med mina vänner, som också kände den här killen. Och vi tacka ja.
Vi drog in till Uppsala och köpte käk, drog till knivsta och hem till den här personen där det först var ganska akward stämning. Sen rullade det på och tiden rullade på för jävla fort.
Vid tio befann vi oss vid tågstationen och väntade på annat umgänge och vinkade av det gamla. Jag, Elin och Emma han med kisspauser och ligga på marken och spana på stjärnorna, till och med videoblogga faktiskt. eller vad man ska kalla det.. Vi drog vidare mot Uppsala där det hände massa mindre bra saker i början.. Folk bråkade och var arga, men det gick mot de bättre. Det var en jävla massa folk i Uppsala den kvällen och jag ringde 22 samtal bara under den 1,5 timmen jag var i uppsala tror jag.. Jag hittade en ny kompis, strosade runt och hade kul. Vid 12-1 låg jag hemma i sängen igen med Elin vid min sida. Lyckad kväll. Trots att det ledde mot saker jag önskar aldrig hade hänt. Men det är en annan historia, aight? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0