1. Tell me about your ex

Jag hade faktiskt helt glömt bort att skriva det här.. Känns dock rätt onödigt att skriva om mitt ex eftersom jag gjorde det i december sist jag gjorde en sån här dag grej här på bloggen.. Men iallafall! Mitt ex. Jag har bara haft ett förhållande i mitt (snart) 16 åriga liv, eller ja mitt ända seriösa förhållande. Det är iallafall en super bra kille, Han kom riktigt nära mig och han blev min bästa vän. Rätt komplicerat då de blev en bästa vän jag var kär i. Killen har rätt skön humor och fin klädstil, faktiskt min träningsinsperation också!
Idag är vi väll vänner och det är en person jag faktiskt vill ha i mitt liv, han är dunder! En super bra kille helt enkelt.
Kör vidare inlägget med svar på en kommentar jag fick tidigare idag!
SVAR: haha vilken fråga.. Det är iallafall en sån där fråga som inte får ett exakt svar eftersom jag har ett antal läsare på bloggen jag inte vet vilka det är osv. Men jag bor i en vad säger man by? knivsta iallafall. Ute i skogen. Och jag hatar det, att bo i skogen alltså. Jag gillar mitt hus men inte läget :)
Sov så gott!
Min fina utsikt från mitt rum!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0